zondag 31 mei 2015

Definitief akkoord over implementatie herontwerp!

Afgelopen donderdag weer gesproken met de rector van de school, Marijke Vermeer.
Dit keer alles heel concreet besproken wat zij al eerder min of meer had toegezegd.

Binnenkort zal ik, in de wekelijkse vergadering, mijn Pecha Kucha geven en Poster over het onderzoek (gemaakt voor LA5) toelichten.
Marijke neemt het op in de taakomschrijving van de mentoren en communiceert dit ook met hen.

De LOBtraining wordt in het eerste deel van het schooljaar (september en oktober) gegeven aan de mentoren van de klassen 10 en 11 (4 en 5).  Ik zal dus beginnen met 8 mentoren.
De uren kunnen worden verrekend met de verplichte scholingsuren die iedere docent in zijn aanstelling heeft.
Ik moet me richten op zo'n 6 middagbijeenkomsten van ca. 2 uur per keer.
Dit zal geƫvalueerd worden en eventueel bijgesteld. Ook hebben we afgesproken dat er terugkom-middagen zijn waarop we met de groep in kunnen gaan op vragen die leven en het weer kunnen oefenen van vaardigheden.

Mijn partner, Geert Niland (theatermaker, docent communicatievaardigheden op Fontys Verpleegkunde en oa. trainer van rollenspelacteurs), heeft ook toegezegd bij de training te willen optreden als rollenspelacteur waardoor de cursisten op een gedegen wijze kunnen oefenen met het voeren van loopbaangesprekken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn van harte welkom!