zondag 3 januari 2016

Mijn Avatar


Mijn Avatar is Danielle 'ELASTIGIRL' Stephan


Deze Avatar past bij mij als persoon omdat haar kwaliteiten zijn:




  • Ze is FLEXIBEL,
  • Ze is stressbestendig, 
  • Ze is geëmancipeerd, pakt alles aan, 
  • Ze kan serieus zijn, VERANTWOORDELIJK,
  • Ze is ook zorgzaam, houdt REKENING met een ander, 
  • Ze is een lieve moeder, 
  • Ze houdt niet van onrecht,
  • Ze houdt niet van strijd ...maar... 
  • Gaat op de barricaden wanneer dat nodig is!! 
  • Ze is dan stoer, 
  • Ze is heel praktisch, OPLOSSINGSGERICHT,
  • Ze komt dan op ideeën, CREATIEF!
  • Ze houdt wel van een CHALLENGE!!
  • Samen met anderen gaat ze de UITDAGING aan!!! 


Ze heeft ook een paar valkuilen:



  • Ze is soms onzeker over haar kwaliteiten,
  • Ze kan zich niet altijd goed concentreren, 
  • Ze is altijd te druk, en zorgt dan niet zo goed voor zichzelf, 
  • Soms mist ze de focus... 

Mijn persoonlijk doelstelling is voor dit LA: Mijn grenzen verleggen op het gebied van gamification, een stevig kader vormen van de maatschappelijke context van het onderwijs en daar een passend toekomstbeeld bij ontwerpen, waardoor ik anderen kan adviseren en hen helpen om de ontwikkelingen in het onderwijs richting 2030 te visualiseren. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn van harte welkom!